Σελίδες:

Εγγραφή στο Newsletter

Πράσινο Τσάι για την Αντιμετώπιση Κατάθλιψης στους Ηλικιωμένους


 

Η κατανάλωση αρκετών φλιτζανιών  πράσινου τσάι την ημέρα φαίνεται να συνδέεται με χαμηλότερη συχνότητα εμφάνισης των συμπτωμάτων κατάθλιψης στους ηλικιωμένους ανθρώπους, σύμφωνα με ιαπωνική μελέτη.

Η μελέτη δημοσιεύτηκε  στο επιστημονικό έντυπο American Journal of Clinical Nutrition, και επικεντρώθηκε σε 1.058 ηλικιωμένους Ιάπωνες ηλικίας 70 ετών και άνω  με  ήπιας έως σοβαρά συμπτώματα κατάθλιψης  34%  και  20%  αντίστοιχα.

green tea Οι ερευνητές υποστηρίζουν ότι μόνο λίγες μελέτες έχουν διερευνήσει τη σχέση μεταξύ της κατανάλωσης πράσινου τσαγιού και ψυχικής υγείας, ενώ φαίνεται ότι υπάρχουν λιγότερες μελέτες αξιολόγησης της σχέσης μεταξύ  κατανάλωσης πράσινου τσαγιού και συμπτωμάτων κατάθλιψης.

Σύμφωνα με την ομάδα, με επικεφαλής τον Atsushi Hozawa, η κατάθλιψη στους ηλικιωμένους είναι πολύ διαδεδομένη και μπορεί να αυξήσει τον κίνδυνο ασθενειών την επιδείνωση των συμπτωμάτων και τη θνησιμότητα.

Η Παγκόσμια Οργάνωση Υγείας προβλέπει ότι μέσα στα επόμενα 20 χρόνια περισσότεροι άνθρωποι θα εμφανίσουν κατάθλιψη από οποιοδήποτε άλλο πρόβλημα υγείας. Κατατάσσει επίσης την κατάθλιψη ως την κύρια αιτία αναπηρίας στον κόσμο, με περίπου 120 εκατομμύρια άνθρωποι να επηρεάζονται.

Τα ευρήματα της μελέτης δείχνουν ότι η εμφάνιση των συμπτωμάτων κατάθλιψης ήταν 44% χαμηλότερα για τους συμμετέχοντες που έπιναν περισσότερα από τέσσερα φλιτζάνια πράσινο τσάι την ημέρα σε σύγκριση με εκείνους που έπιναν λιγότερο από ένα, μετά τα αποτελέσματα προσαρμόστηκαν για παράγοντες όπως η ηλικία, φύλο, ιστορικό της νόσου, Δείκτη Μάζας Σώματος, η κατανάλωση αλκοόλ, το κάπνισμα, η διατροφή και άλλους παράγοντες.

Οι ερευνητές, ωστόσο, δήλωσαν ότι η μελέτη τους είναι μάλλον περιορισμένης κλίμακας και ότι χρειάζεται περαιτέρω μελέτη σε μεγαλύτερο δείγμα πληθυσμού που να χρησιμοποιεί μία τυποποιημένη και  δομημένη διαγνωστική συνέντευξη για  να επιβεβαιώσει την επίδραση της κατανάλωσης πράσινου τσαγιού στα συμπτώματα κατάθλιψης.

Πηγή: American Journal of Clinical Nutrition Published online.




 

0 σχόλια.

Άσε αν θέλεις το δικό σου σχόλιο ή ερώτηση εδώ. Παρακαλώ όχι Greeklish